Deprecated: Function get_magic_quotes_gpc() is deprecated in /home/emedical/public_html/classes/models/library/Secure.php on line 76
Informatii utile - Termeni si conditii
031.438.02.66
#
Nu aveti produse in cos
Bine ai venit
Intra in cont  | Inregistrare

Termeni si conditii



TERMENI SI CONDITII

  1. INTRODUCERE

1.1.            HELLIMED S.R.L. este autor, proprietar, administrator al site-urilor www.hellimed.ro, www.shopmed.ro, www.emedicale.ro.

Prin intermediul sectiunilor sale, site-ul www.hellimed.ro ofera informatii referitoare la identificarea si activitatea societatii, partenerii acesteia, oportunitati de cariera, produsele si serviciile oferite. Pentru efectuarea comenzilor on-line, Hellimed S.R.L. pune la dispozitia persoanelor interesate site-ul www.emedicale.ro (destinat profesionistilor din domeniul medical) si site-ul www.shopmed.ro  (destinat persoanelor fizice)

 

  1. Prezentul document (denumit în continuare „Termeni si Conditii”) stabileste termenii si conditiile de utilizare a site-urilor www.hellimed.ro, www.shopmed.ro, www.emedicale.ro, conditiile de achizitionare a produselor comercializate prin intermediul www.shopmed.ro, www.emedicale.ro, conditiile de utilizare a serviciilor oferite prin intermediul Site-ului si clauzele si conditiile generale ale contractului propus.
  2. Politica de retur, Politica de Livrare, Politica de confidentialitate, precum si orice alte documente la care se face referire în cuprinsul acestui document, fac parte din Termeni si Conditii

 

  1. DEFINITII SI TERMENI

Site – domeniul www.hellimed.ro, www.shopmed.ro, www.emedicale.ro si subdomeniile acestora.

Utilizator – orice persoana fizica sau juridica care acceseaza si navigheaza pe site si, prin aceasta, si-a dat acordul cu privite la clauzele specifice site-ului din sectiunea TERMENI SI CONDITII.

Consumator - orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii, care actioneaza în scopuri din afara activitatii sale comerciale, industriale sau de productie, artizanale ori liberale;

Vânzator – SC Hellimed S.R.L. persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social pe Strada Tudor Vianu 21, 011636 Bucuresti, Romania, numar de ordine in Registrul Comertului J40/3336/1997, cod unic de inregistrare fiscala RO4885207, CIF RO4885207, operator de date cu caracter personal nr. 34245.

 In conformitate cu Regulamentul UE 679/2016, Hellimed SRL se obliga sa pastreze confidentialitatea datelor dvs.

Exceptie fac situatiile cand legea ne obliga sa permitem autoritatilor de supraveghere, fiscale sau judiciare accesul la datele dvs. Deasemenea, in situatia in care se ajunge la semnarea unui contract comercial iar S.C. Hellimed se gaseste in dificultate privind incasarea contravalorii marfurilor furnizate, tot in categoria exceptiilor intra si transmiterea datelor dvs. catre societati de recuperare creante/avocat/jurist , fara a fi necesara vreo notificare prealabila.

Produs – bun corporal mobil ce poate fi achizitionat prin intermediul Site-ului.

Cumparator -  Utilizatorii care efectueaza o comanda având ca obiect produsele oferite pe Site;

Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Produse de pe Site.

Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului, în temeiul caruia Vânzatorul se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unui/unor produse catre Cumparator, iar Cumparatorul se angajeaza sa plateasca pretul acestuia/acestora.

Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Garantie - orice angajament asumat de vânzator sau producator fata de consumator, fara solicitarea unor costuri suplimentare, de restituire a pretului platit de consumator, de reparare sau de înlocuire a produsului cumparat, daca acesta nu corespunde conditiilor enuntate în declaratiile referitoare la garantie sau în publicitatea aferenta; 

Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.

 

  1. ACCEPTAREA CONDITIILOR

 

3.1.            Utilizarea Site-ului  si efectuarea de comenzi online presupune acceptarea în totalitate a termenilor si conditiilor prezentate pe Site. Va rugam sa le cititi cu atentie. Înainte de a face o comanda, daca aveti vreo nelamurire, puteti sa ne contactati prin unul dintre mijloacele de comunicare puse la dispozitia dumneavoastra la sectiunea CONTACT.

3.2.            Ne rezervam dreptul de a modifica în orice moment termenii si conditiile de utilizare a Site-ului, fara notificarea prealabila a Utilizatorilor. Prezenta clauza nu aduce atingere Comenzilor efectuate/Contractelor încheiate anterior modificarilor intervenite.

3.3.            Utilizatorii/Cumparatorii vor avea acces permanent la TERMENII ÅžI CONDIÅ¢IILE de utilizare a Site-ului si a serviciilor oferite.

3.4.            Accesând si navigând pe Site, Utilizatorii accepta, implicit, termenii de utilizare descrisi pe Site. Odata cu lansarea comenzii Cumparatorul îsi exprima consimtamântul la încheierea contractului în termenii si conditiile prezentate pe Site.

3.5.            În cazul în care nu sunt de acord cu termenii si conditiile impuse, Utilizatorii trebuie sa înceteze accesarea Site-ului.

 

  1. INFORMATII INAINTE DE CUMPARARE

 

  1. Procedurile necesare achizitionarii produselor, sunt acelea care sunt descrise în cele ce urmeaza cât si cele specifice ce sunt indicate pe ecran în timpul navigarii, asfel încât Utilizatorul declara cunoasterea si acceptarea acestor proceduri ca fiind necesare pentru accesarea produselor si serviciilor oferite pe Site

 

  1.    Formularele contractuale sunt disponibile în limba româna.

 

  1. Vârsta minima solicitata Utilizatorilor pentru achizitionarea produselor de pe Site este de 18 ani. Utilizatorul are obligatia de a completa formularul de comanda on-line cu date reale si corecte despre persoana sa. Orice modificare si/sau corectare a datelor furnizate de Utilizatori în timpul navigarii va fi posibil si ar trebui sa fie efectuate in conformitate cu instructiunile incluse în Site .
  2. Pentru motive justificate SC HELLIMED SRL îsi rezerva dreptul de a restrictiona accesul la serviciile oferite pe Site. Restrictionarea accesului poate însemna stergerea/invalidarea oricarei comenzi on-line si a tuturor informatiilor pe care le contin acestea si interzicerea accesului la serviciile www.hellimed.ro, www.shopmed.ro si www.emedicale.ro. În oricare dintre aceste cazuri, persoana în cauza se poate adresa SC HELIMED SRL prin intermediul mijloacelor de comunicare puse la dispozitie la sectiunea CONTACT pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.

 

  1. Informatiile utilizate pentru descrierea produselor disponibile pe Site nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Hellimed SRL, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare. Hellimed SRL îsi rezerva dreptul de a schimba informatiile prezentate pe Site fara o notificare prealabila. Prezenta clauza nu aduce atingere comezilor efectuate/contractelor încheiate anterior schimbarilor intervenite.

 

  1. Continutul Site-ului a fost alcatuit în colaborare strânsa cu partenerii nostrii3, descrierile produselor prezentate fiind identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci. Va rugam sa aveti în vedere ca fotografiile au caracter informativ. Încercam sa prezentam cu cea mai mare precizie, posibile culori pentru produsele noastre, însa trebuie sa tinem cont de calitatea, configurarea si rezolutia monitorului, acestea pot influenta în perceperea culorilor deoarece poate rezulta o diferenta de culoare între produsul real si cel care este prezentat pe ecranul monitorului. De asemenea, exista posibilitatea ca produsele sa difere de imagini în orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre producatori.

 

  1. Echipa HELLIMED face toate eforturile pentru a elimina orice erori astfel încât informatiile publicate pe Site sa fie, în orice moment, corecte si complete. Cu toate acestea, se pot face si greseli. În asemenea situatii, HELLIMED SRL va încerca sa înlature toate erorile survenite în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care se constata ca eroarea respectiva a afectat/influentat Comanda dumneavoastra, va vom informa în cel mai scurt timp posibil, oferindu-va atât posibilitatea reconfirmarii Comenzii cât si posibilitatea anularii acesteia.

 

  1. Produsele vor fi livrate numai în masura în care sunt disponibile, existând astfel riscul ca HELLIMED SRL sa nu poata livra Comanda. De asemenea, HELLIMED SRL îsi rezerva dreptul de a retrage orice Produs de la vânzare, în orice moment. În asemenea situatii, singura responsabilitate a HELLIMED SRL fata de dumneavoastra este rambursarea integrala a sumelor platite pentru respectivele Produse pe care nu le mai poate furniza/le-a retras de la comercializare

 

  1. PRETURI, COSTURI DE LIVRARE

5.1.         Preturile de achizitie in vigoare la momentul introducerii comenzii sunt cele afisate pe Site. Preturile sunt exprimate în LEI si includ taxa pe valoarea adaugata (TVA).

  1. Plata se va efectua, conform optiunilor Cumparatorului, ramburs sau prin transfer bancar.
  2. În cazul platilor prin transfer bancar comisioanele percepute de institutia bancara cad în sarcina Cumparatorului.

5.4.         Costurile de livrare cad în sarcina Cumparatorului, pentru Comenzi mai mari de 200 lei, livrarea este gratuita.

 

6.      COMANDA

6.1.              Pentru obtinerea informatiilor detaliate privind etapele efectuarii unei Comenzi, va rugam consultati sectiunea “Cum cumpar”

6.2.              Utilizatorul/Cumparatorul poate efectua Comenzi prin intermediul serviciului comanda rapid utilizând numerele de telefon si e-mailurile afisate pe Site sau prin adaugarea Produselor dorite in cosul de cumparaturi. Odata adaugat în cosul de cumparaturi, un Produs este disponibil pentru achizitie în masura în care exista stoc disponibil pentru aceasta, conform pct.4.8 de mai sus.

6.3.              Adaugarea unui Produs în cosul de cumparaturi, în lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine înregistrarea unei comenzi si, implicit, nici rezervarea automata a Produsului.

6.4.              Dupa efectuarea Comenzii, Cumparatorul va primi un e-mail care atesta confirmarea înregistrarii comenzii si cuprinde detaliile Produselor comandate, costul total al Comenzii, inclusiv costurile de livrare precum si un numar de identificare a Comenzii.

6.5.              Înregistrarea Comenzii constituie o oferta de achizitionare a produselor supusa confirmarii sale ulterioare din partea HELLIMED SRL, în conditiile prevazute la Punctul 7 de mai jos. E-mailul primit de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu formeaza un contract cu caracter obligatoriu.

 

  1. ACCEPTAREA COMENZII ÅžI ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI
    1. Contractul se considera încheiat între Vânzator si Cumparator la momentul comunicarii de catre HELLIMED SRL prin intermediul postei electronice si/sau telefon a disponibilitatii produselor comandate. Comunicarea se va realiza în termen de cel mult 3 (trei zile) loucratoere de la efectuarea Comenzii.

 

  1. FACTURAREA SI LIVRAREA

 

  1. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Produsele livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii în conformitate cu legislatia in vigoare. Factura fiscala va fi primita odata cu comanda.
  2. Vânzorul se obliga sa asigure ambalarea corespunzatoare a Produsului si sa transmita documentele însotitoare.
  3. Livrarea se va realiza la adresa indicata de Cumparor în timpul procesului de inregistrare.
  4. Daca livrarea nu poate avea loc Contractul va fi considerat desfiintat de plin drept, fara nicio notificare prealabila din partea HELLIMED SRL si fara interventia instantei de judecata. În cazul în care costurile aferente acestei Comenzi au fost deja achitate, suma corespunzatoare va fi integral rambursata în termen de 7 zile calendaristice de la data reintrarii bunului în posesia HELLIMED SRL.

8.5.              La livrare, documentul care confirma executarea corespunzatoare a livrarii trebuie sa fie semnat de catre Cumparator sau persoana desemnata de catre acesta. Prin aceasta nu va fi afectat în nici un fel dreptul legal al Cumparatorului de a beneficia de garantiilor prevazute la pct.11 de mai jos. Refuzul de semnare a documentului de livrare reprezinta refuzul de acceptare a Produselor;

9.      TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR

 

9.1.         Proprietatea asupra Produselor se transfera în momentul livrarii, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda. Din acest moment Cumparatorul preia toate riscurile asupra Produsului, respectiv riscul de pierdere, pierire sau deteriorare.

 

  1. ANULAREA COMENZII ÅžI RETURNAREA PRODUSELOR

10.1.     Cumparatorul are posibilitatea sa anuleze Comanda efectuata pâna la momentul acceptarii Comenzii de catre HELLIMED  SRL, în conformitate cu pct.7 de mai sus.

10.2.      În temeiul prevederilor legale în vigoare, Consumatorul beneficiaza de dreptul de retragere din Contractul încheiat cu HELLIMED SRL având posibilitatea returnarii Produselor cumparate. Pentru mai multe detalii, va rugam sa consultati sectiunea privind politica de retur3.

 

 

  1. GARANÅ¢II

 

  1. Produsele comercializate de HELLIMED SRL sunt noi, în ambalaje originale si beneficiaza de conditii de garantie oferite de producatori. Garantia nu se extinde asupra materialelor consumabile

 

  1. În momentul livrarii, pentru fiecare Produs ce beneficiaza de garantie, Cumparatorul va primi un certificat de garantie în cuprinsul caruia sunt precizate elementele de identificare a Produsului, termenul de garantie, durata medie de utilizare, modalitatile de asigurare a garantiei – întretinere, reparare, înlocuire si termenul de realizare a acestora, inclusiv toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Daca in momentul receptiei veti constata lipsa certificatului de garantie al Produsului, acesta poate fi solicitat prin mijloacele de comunicare puse la dispozitie la sectiunea CONTACT.

 

  1. Termenele de garantie se calculeaza din momentul livrarii Produselor.

11.4.          Conform Legii nr.449/2003 privind vânzarea produselor si garantiile asociate acestora, Vânzatorul este obligat sa livreze Consumatorului produse care sunt în conformitate cu Contractul de vânzare-cumparare fiind raspunzator fata de Consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul când au fost livrate produsele. 

11.5.          În cazul lipsei conformitatii, Consumatorul are dreptul de a solicita Vânzatorului, în primul rând, repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului.  Reparare sau înlocuirea produselor va fi facuta în termen de 15 zile calendaristice de la data la care Cumparatorul a adus la cunostinta Vânzatorului lipsa de conformitate a Produsului.

11.6.          Cand reaparatia sau inlocuirea nu este posibila sau rezulta disproportionata, Consumatorul va putea cere o reducere de pret sau rezolutiunea Contractului. Consumatorul nu este îndreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora

11.7.      Drepturile mentionate la pct. 11.5 si 11.6 de mai sus se pot exercita daca lipsa de conformitate apare într-un termen de 2 ani, calculat de la livrarea produsului. Dupa expirarea termenului Consumatorii pot pretinde remedierea sau înlocuirea produselor care nu pot fi folosite în scopul pentru care au fost realizate ca urmare a unor vicii ascunse aparute în cadrul duratei medii de utilizare, în conditiile legii. 

11.8.     Pentru produsele a caror durata medie de utilizare este mai mica de 2 ani, termenul se reduce la aceasta durata. 

11.9.     Consumatorul trebuie sa informeze vânzatorul despre lipsa de conformitate în termen de doua luni de la data la care a constatat-o. 

11.10. Pâna la proba contrara, lipsa de conformitate aparuta în termen de 6 luni de la livrarea produsului se prezuma ca a existat la momentul livrarii acestuia, cu exceptia cazurilor în care prezumtia este incompatibila cu natura produsului sau a lipsei de conformitate. 

11.11.              Dupa primele 6 luni de la data livrarii, Produsele pentru reparat trebuie trimise suportand Cumparatorul costurile de transport. Hellimed SRL isi rezerva dreptul de a constata daca defectul a fost provocat datorita unei erori de fabricatie sau a utilizarii necorespunzatoare. Daca produsul este in garantie, Hellimed SRL va plati Cumparatorului costurile transportului si rambursarea corespunzatoare va fi suportata Hellimed SRL. Daca produsul nu este in garantie, Cumparatorul va trebui sa trimita Produsul suportând costurile de transport.

11.12.         Trimiterea produselor defecte se face dupa anuntarea prealabila scrisa specificand exact care este defectul constatat. Serviciul nostru de asistenta va va contacta în termen de cel mult doua zile lucratoare

11.13.         Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la sediul Hellimed SRL.

11.14.         Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit în ambalajul original, împreuna cu accesoriile originale, insotite factura emisa la cumparare sau de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor, manualul de utilizare si Certificatul de garantie.

11.15.          Hellimed SRL si rezerva dreptul de a consulta serviciul tehnic oficial al marcii pentru a determina originea defectiunii. Nu se acorda garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare.

 

12.  PUBLICITATE     

12.1.        Din momentul accesarii Site-ului, respectiv cu ocazia crearii unui Cont pe Site, Utilizatorul are posibilitatea sa îsi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere.

10.2          Utilizatorul poate renunta în orice moment la primirea Newslettere-lor fie folosind optiunea de dezabonare special prevazuta în cadrul oricaror Newslettere, fie folosind mijloacele de comunicare puse la dispozitie în sectiunea CONTACT.

10.3          Revocarea consimtamântului prin mijloace electronice îsi va produce efectele în cel mult 48 de ore de la initierea procedurii prezentate la pct.10.2.

10.4          Renuntarea la primirea Newslettere-lor nu produce efecte asupra Contractului încheiat si un implica renuntarea asupra acceptului da cu privire la termenii si conditiile de utilizare a Site-ului.

 

  1. PROCEDURA DE SOLUÅ¢IONARE A RECLAMAÅ¢IILOR

 

  1. Prezenta sectiune  reglementeaza procesul de solutionare a reclamatiilor primite de la Utilizatorii/Cumparatori care beneficiaza de servicii/produse oferite de HELLIMED SRL.
  2. Reclamatiile pot fi înaintate într-una dintre urmatoarele modalitati;
    a) telefonic la numerele de telefon 0314380266, 0725.214.389

b) prin e-mail la adresele comenzi@shopmed.ro, comenzi@emedicale.ro ;

c) la adresa: Str. Tudor Vianu nr.5-7, Bucuresti, Sector 1.

  1. Reclamatiile trebuie sa contina numele si datele de contact ale Utilizatorului/Cumparatorului, inclusiv numarul de telefon, modalitatea si adresa la care doreste sa primeasca în scris raspunsul la reclamatia sa, precum si descrierea aspectelor reclamate.
  2. Reclamatiile vor fi înregistrate în maxim 24 de ore de la receptionare.
  3. Dupa verificarea aspectelor reclamate, echipa HELLIMED SRL va transmite un raspuns Utilizatorului/Cumparatorului, în termen de 30 de zile de la primirea reclamatiei.

 

  1. LEGEA APLICABILA. SOLUTIONAREA LITIGIILOR:

 

  1. Utilizarea Site-ului, transmiterea Comenzilor si încheierea Contractelor prin intermediul Site-ului sunt guvernate de legea româna.
  2. Toate litigiile privind interpretarea, executarea sau incetarea termenilor si conditiilor prezentate pe Site se vor rezolva pe cale amiabila de catre parti. In cazul în care nu se ajunge la o întelegere, solutionarea litigiului va fi supusa instantelor competente din România.
  3. Consumatorii nu pot renunta la drepturile care le sunt garantate de lege. Orice clauza contractuala prin care se renunta sau se restrâng în mod direct sau indirect drepturile prevazute de lege în favoarea consumatorilor nu este obligatorie pentru acestia

 

 

 

 

 

 




Programul Operaţional Sectorial "Creşterea Competitivităţii Economice" "Investiţii pentru viitorul dumneavoastră"
Implementarea soluţiilor informatice de tip e-comerce pentru dezvoltarea SC Hellimed SRL
Valoare finantare nerambursabila primita: 513.588,40 RON. Proiect cofinanţat prin Fondul European de Dezvoltare Regională
Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe operaţionale cofinanţate de Uniunea Europeană vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro